Opgelost door KPN: geen familie korting gekregen!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36496
Gebruiker
anna
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Met veel plezier begonnen wij aan het KPN avontuur, wij wilden ook graag goed en zo goedkoop mogelijk( o.a.) twee mobiele abonnementen! 10 euro korting elke maand. Wat waren/ zijn wij teleurgesteld dat deze korting niet verrekend is, al 5 maanden niet. Helaas waren wij niet op de hoogte gesteld (KPN winkel Enschede) van het feit dat we een SMS berichtje FAMILIE AAN hadden moeten versturen aan 1266, dit hoorden wij na telefonisch contact . In de planning van ons stond om nog tenminste een abonnement afsluiten bij u, maar we huiveren omdat we teleurgesteld zijn nadat we 5 maanden 10 euro teveel hebben betaald, deze maar voor een vijfde deel terug krijgen. Graag hadden we meer producten bij u willen kopen en langer klant willen blijven dan een jaar!

De oplossing

De volledige korting teruggave die ons beloofd is bij het afsluiten van een tweede abonnement, zodat wij met vol vertrouwen klant kunnen blijven en meerdere diensten/producten afnemen bij de KPN.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kroezen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kroezen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    anna
    Datum
    Ik ben helemaal tevreden met de oplossing! Snelle reactie van KPN en prettige afhandeling! Hierbij hartelijke dank aan KPN , ik ben erg tevreden en ook klachtenkompas hartelijk dank door het opzetten van deze site!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anna
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?