Opgelost door KPN: Geen flexibiliteit en zoeken naar oplossing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 266110
Gebruiker
M. Otten
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Deze is 286 juni ingediend.

Kpn sim only aangevraagd al 4 maanden geleden. Contract gaat 29 juni in. Telefoon ondertussen stuk gegaan en nu gevraagd om het ab. om te zetten naar een met telefoon. Is niet mogelijk omdat het buiten de 14 dgn van contractaanvraag is. Zijn al heel lang bij de kpn met internet, telefoon en televisie, dus enige coulance zou op zijn plek zijn. Stap na het verlopen van het contract over op andere provider.
De oplossing
Contract omzetten naar een met telefoon.

28 juni gebeld door KPN.

Ik ben 's morgens gebeld. Kwam toen niet uit i.v.m. mijn werk. Zou na 2en teruggebeld worden maar helaas tot nog toe niets gehoord.

Waarschijnlijk ben ik geen interessante klant.

De oplossing

Hoop alsnog gebeld te worden om het contract om te laten zetten met telefoon.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Otten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Otten,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Otten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het simonly contract is ontbonden en ik heb een nieuw contract met telefoon af kunnen sluiten. Perfect opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen