Opgelost door KPN: Geen flexibiliteit en zoeken naar oplossing

M. Otten

Deze is 286 juni ingediend.

Kpn sim only aangevraagd al 4 maanden geleden. Contract gaat 29 juni in. Telefoon ondertussen stuk gegaan en nu gevraagd om het ab. om te zetten naar een met telefoon. Is niet mogelijk omdat het buiten de 14 dgn van contractaanvraag is. Zijn al heel lang bij de kpn met internet, telefoon en televisie, dus enige coulance zou op zijn plek zijn. Stap na het verlopen van het contract over op andere provider.
Contract omzetten naar een met telefoon.

28 juni gebeld door KPN.

Ik ben 's morgens gebeld. Kwam toen niet uit i.v.m. mijn werk. Zou na 2en teruggebeld worden maar helaas tot nog toe niets gehoord.

Waarschijnlijk ben ik geen interessante klant.

Hoop alsnog gebeld te worden om het contract om te laten zetten met telefoon.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Otten,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Otten,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

M. Otten
Het simonly contract is ontbonden en ik heb een nieuw contract met telefoon af kunnen sluiten. Perfect opgelost.

Ook een klacht indienen over KPN?