Klacht KPN: Geen gehoor op online stopzetten.

geengehoorkpn#

Hallo,

Ik had een abonnement bij kpn. Ik heb het vorig jaar november 2018 online stopgezet dat ik geen dienst meer wou per december 2018. Per mail kreeg ik antwoord dat ze mij prive zouden bellen om het te bevestigen. Dit is immers nooit gebeurd.Aantal keren klacht mail geschreven nooit gehoor gehad. Nu krijg ik een incasso van 8 maanden (januari 2019 t/m augustus 2019).Na december 2018 heb ik geen dienst gehad van kpn want internet en telefoon was al afgesloten.
Mag kpn zomaar incasso sturen terwijl ik geen internet meer heb?Ze eisen dat ik het alsnog betaal.

Ik wil geen factuur en geen incasso meer van kpn. Ze moeten gehoor geven aan mijn klachten dat ik per december 2018 mijn abonnement heb stopgezet. Ze moesten als nog een brief sturen dat ze telefonisch niet konden bevestigen. Dit is hun verantwoordelijkheid.

KPN
    Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om uw verzoek verder af te handelen.

KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?