Klacht KPN: Geen geld terug gekregen, wat van mij is!

Klachtnummer
# 32799
Gebruiker
Ine Schroen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had in januari 2012 een nieuwe mobiele besteld met nieuw abonnement. Een Galaxy SII. Ze kwamen de mobiele leveren en ik moest 19,95 euro betalen. Na openen bleek er een backberry in te zitten, meteen gebeld en kon dit terugsturen.
Volgens hun was het beter om alles stop te zetten (maandelijkse betaling van abonnement). Zo gezegd zo gedaan..kreeg ik een aanmaning over het maandbedrag terwijl ik het had stopgezet. Gemaild daarover, ze hadden mijn galaxy niet terug...logisch, ik heb een blackberry terug gestuurd. Stond niet in hun systeem! (=andere afdeling) Uiteindelijk na tig mails de manager aan de tel. gekregen.
Alles werd opgelost en stopgezet, ook de betaalde 19,95 euro zou ik terug krijgen.
Tot op heden heb ik niets ontvangen! En tig keer gemaild en gebeld en word van het kastje naar de muur gestuurd. Er staat nog steeds dat ze de galaxy niet hebben terug ontvangen...pfff, ik heb de moed maar opgegeven en ben dus 20 euro kwijt.
Mij zullen ze nooit meer als klant zien!

De oplossing

Mijn geld terug!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Schroen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Schroen,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?