Opgelost door KPN: Geen interactieve tv

Op 13 dec 2014 een alles in een pakket besteld
Telefoon internet en interactief TV extra
Nu zijn we 4 pakketen rijker, we hebben al wel 5 uur met de medewerkers van de KPN gebeld . En ik weet niet meer hoeveel beloftes. Nee mevr nog twee tot vier dagen en dan is het opgelost. We zijn nu drie maanden verder en nog steeds geen oplossing
Ze hebben onze klacht zelf al code 13 gegeven en dat zou betekenen dat dit zeer serieus is

Dat ze het signaal doorgeven

KPN
    Geachte mevrouw Kienhuis,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Elise
    Nou we kregen van de KPN de mededeling dat ze ons geen interactieve TV konden leveren.
    we wonen in de stad ( niet ergens buitenaf) vreemd maar we moeten er maar genoegen mee nemen. toch kan ik me niet voorstellen dat dit in 2015 niet mogelijk is bij n bedrijf al KPN.
    we moeten er maar een punt achter zetten ( helaas)
    KPN
    Geachte mevrouw Kienhuis, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 20 90.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Elise
    Nou we zijn toch maar over gestapt naar een andere provider
    ik heb het idee dat ze ons echt niet serieus namen
    telkens werd er van alles belooft "we bellen U terug" ja ja niet dus en toen ik de klacht bij jullie plaatste kwam er wel reactie.
    en om maar van ons "gezeur "af te zijn vertelde ze dat wij geen interactieve tv konden ontvangen. en dat na ruim 3 maand wachten en zeker wel 8 uur aan de telefoon te hebben gezeten met de mensen van KPN.
    Niet normaal meer zo ga je niet met mensen om.

Elise

Ook een klacht indienen over KPN?