Opgelost door KPN: geen internet, tv en bellen, al 4 dagen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113741
Gebruiker
jbr
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb geen verbinding sinds woensdagochtend. Ik word continu aan het lijntje gehouden. Afgelopen dagen al 6x gebeld, om te vragen naar een verwachte eindtijd van de storing. Continu wordt een korte oplostijd van de storing gegeven. Nadat de verwachtte eindtijd is verstreken ga ik weer bellen, is er vervolgens weer een nieuwe eindtijd.

Op dit moment hebben we geen TV, zijn we onbereikbaar per telefoon, en kan mijn zoon niet studeren omdat er geen internetverbinding is. Er wordt ook totaal niet naar een oplossing gezocht en je wordt in het ongewisse gelaten. Kom op hé!

Het vertrouwen is nu echt weg moet ik zeggen, het lijkt ieder half jaar raak te zijn met storingen. De maat is nu echt vol!! Ik begrijp dat een storing kan optreden, maar hoe er vervolgens mee wordt omgegaan gaat nu helemaal nergens over.

De oplossing

Ik geef wat voorbeelden:
- een tijdelijke 4G dongel om tijdens de storing toch nog verder te kunnen studeren
- Een vergoeding van mobiele internetkosten, deze rijzen nu de pan uit.

Ook begrijpt u natuurlijk wel dat ik geen abonnementskosten betaal voor het aantal dagen dat ik geen verbinding heb. Geen dienst afleveren = geen geld ontvangen.

Wat ik NIET wil:
- Een wassen neus van een pluspakket voor 2 maanden gratis
- Een soortgelijk aanbod

4 reacties

  1. Auteur
    jbr
    Datum
    En de nieuwe eindtijd is verstreken (za ochtend 9.00 uur). Inmiddels weer (zelf) gebeld. En ja hoor, opnieuw opgeschoven, naar maandagochtend!!

    Vragen naar een tijdelijke oplossing, die is er niet. Ook de voorgestelde opties als hierboven zijn niet mogelijk om de storingperiode te overbruggen. De Technische Dienst (0800-0403 optie 1, 3, 1) is letterlijk een muur waar je tegenaan loopt, en ze laten je in de kou zitten.
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Breedveld,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    jbr
    Datum
    Inmiddels teruggebeld en klacht besproken. Klacht is netjes opgelost!
  4. Auteur
    jbr
    Datum
    Inmiddels teruggebeld en klacht besproken. Klacht is netjes opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jbr
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen