Opgelost door KPN: Geen internet, tv en telefoon na aansluiting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 166877
Gebruiker
Dennis
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hallo,
We zijn overgestapt van Ziggo naar KPN. Alles is gisteren aangesloten, maar niks werkt. De monteur om het probleem op te lossen kan pas op 2 juni langs komen (we hebben de diensten op 18 april! aangevraagd).
Dit is voor ons onacceptabel, omdat we niet vooraf geïnformeerd zijn geworden en nu 1 maand zonder internet, tv en telefoon moeten zitten. We eisen dat er naar een oplossing wordt gezocht. Ons voorstel is: of dat het komende week wordt opgelost of dat onze mobiele data bij beide abonnementen (ook van KPN) - naar onbeperkt wordt verzet voor 1 maand om toch gebruik te kunnen maken van internet. Tevens zullen we de eerste maand de abonnementskosten niet betalen aangezien we van jullie deze maand ook geen diensten krijgen.
In afwachting van jullie reactie.

Groeten,
Fam. Stegerhütte

De oplossing

Ons voorstel is: of dat het komende week wordt opgelost of dat onze mobiele data bij beide abonnementen (ook van KPN) - naar onbeperkt wordt verzet voor 1 maand om toch gebruik te kunnen maken van internet. Tevens zullen we de eerste maand de abonnementskosten niet betalen aangezien we van jullie deze maand ook geen diensten krijgen.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Stegerhütte,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Stegerhütte,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    Dennis
    Datum
    Hallo,

    Ja, we hebben Mobile Wi-Fi gekregen met 20Gb erin en een digitale ontvanger. Voor een korte periode was het goed genoeg.

    Mvg,
    Dennis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dennis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen