Opgelost door KPN: Geen internet, tv en telefoon na aansluiting

Hallo,
We zijn overgestapt van Ziggo naar KPN. Alles is gisteren aangesloten, maar niks werkt. De monteur om het probleem op te lossen kan pas op 2 juni langs komen (we hebben de diensten op 18 april! aangevraagd).
Dit is voor ons onacceptabel, omdat we niet vooraf geïnformeerd zijn geworden en nu 1 maand zonder internet, tv en telefoon moeten zitten. We eisen dat er naar een oplossing wordt gezocht. Ons voorstel is: of dat het komende week wordt opgelost of dat onze mobiele data bij beide abonnementen (ook van KPN) - naar onbeperkt wordt verzet voor 1 maand om toch gebruik te kunnen maken van internet. Tevens zullen we de eerste maand de abonnementskosten niet betalen aangezien we van jullie deze maand ook geen diensten krijgen.
In afwachting van jullie reactie.

Groeten,

KPN
    Geachte heer Stegerhütte,

KPN Klantenreacties CMT

Hallo,

Ja, we hebben Mobile Wi-Fi gekregen met 20Gb erin en een digitale ontvanger. Voor een korte periode was het goed genoeg.

Mvg,

Dennis

Ook een klacht indienen over KPN?