Klacht KPN: Geen internet aanleggen

Rea

Afgelopen maanden zijn er zeker vijf monteurs geweest, waarna niets is gebeurd. Weken geleden zou KPN terugbellen (na eigen initiatief), maar dat is nog steeds niet gebeurd. Wanneer ik weer contact op neem met de klantenservice word ik iedere keer afgescheept zeggende dat ze contact opnemen; van het kastje naar de muur gestuurd en aan het lijntje gehouden. Er is immers geen duidelijk hoe en waarom. Behalve dat KPN het een complex adres noemt en per abuis ook storing monteurs emee te maken kreeg, waar ik voor niets vroeg mij bed voor uit moest. Zonder internet verlies ik werk, maar verder dan een beleefd 'wat vervelend mevrouw' komt KPN niet. Geen enkele compensatie voor de te geleden schade. De aangeschafte Dongel werkt zelfs niet door beperkt signaalsterkte op mijn locatie. Voorafgaand aan abonnement heb ik duidelijk aangegeven dat er geen kabelverbinding in het huis aanwezig was, zogenaamd ISRA punt ontbreekt ook. Volgens KPN zou ik met een paar weken Alles in 1 hebben; niet dus.

Met spoed of internet voor oktober of een eerlijk antwoord dat KPN geen geld wil investeren in deze verbinding. Dan ga ik liever naar iemand anders zonder meer schade. Graag zou ik wel een compensatie zien voor de maanden waarin ik onder enorme druk stond, schade heb ondervonden en een Dongel heb aangeschaft die compleet nutteloos blijft.

KPN
    Geachte mevrouw Deurwaarder,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rea
    Er is een deadline van 2 oktober vastgesteld om KPN tijd te geven het adres van internet te voorzien. Ook is er een vast contactpersoon, wat heel prettig is. Het lijkt erop dat het allemaal toch nog goed komt mede door deze website.
    KPN
    Geachte mevrouw Deurwaarder, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rea
    Gezien het verloop van de klacht en de afhandeling, lijkt mij het goed dat de Klachtencompas op de hoogte blijft. Met name omdat KPN tot op heden nog foutief rekeningen stuurt, geen verklaring geeft waarom deze zaak zich vijf maanden voortsleept en met als gevolg dat ik als consumenten geen vertrouwen heb ik KPN en alles wil beindigen na zeven maanden zonder internet. Kortom een opheldering lijkt mij op zijn plaats.
    KPN
    Geachte mevrouw Deurwaarder, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rea
    De klacht is niet opgelost. Echter na 10 maanden geeft KPN eindelijk toe niet 3000 euro te willen betalen voor een nieuwe internet kabel. Kortom ik heb nog steeds geen internet, terwijl ik wel iedere maand rekeningen ontvang (en deze natuurlijk niet betaal).

Rea

Ook een klacht indienen over KPN?