Opgelost door KPN: Geen internet en interactieve tv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157498
Gebruiker
Stegj
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds 9 februari 2016 beschik ik niet meer over internet en interactieve tv. Dit is ontstaan na een wijziging bij de buren (extra lijn). Waarschijnlijk hebben ze mijn lijn daarvoor gebruikt. Diverse malen contact gehad met KPN (diverse escalatieteams) en een monteur maar nog steeds geen oplossing. De enige suggestie die ik tot nu toe heb gekregen is overstappen naar een andere provider. Wel een noodpakket met digitenne ontvangen maar helaas was deze maar 12 dagen geactiveerd.

De oplossing

Probleem oplossen

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Steg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Stegj
    Datum
    Na plaatsing op klachtencommissie.nl is er vrij snel contact met mij opgenomen en is het probleem opgelost. Wel slecht dat het toen pas opgelost werd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stegj
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen