Opgelost door KPN: geen internet en telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88846
Gebruiker
peter
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vrijdag a.s. zou mijn pakket uitgebreid worden en ik zou max. 5 minuten zonder aansluiting zitten. Echter sinds gisteren kom ik er om 12.00 uur achter dat niets het meer doet en nu nog niet. Gisteren heb allerlei afdelingen gebeld en wat bleek in de centrale hebben ze de stekker er al uit gehaald i.p.v. van vrijdag. Dus 3 dagen te vroeg. Ik wil nu snel een oplossing en niet wachten t/m vrijdag i.v.m. mijn internet winkel loop ik nu alle klanten en orders mis.
Help!!!!!!!!!!

De oplossing

Ik wil nu een oplossing en niet langer wachten.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Bruggen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    peter
    Datum
    Ik wil alle medewerkers bedanken voor de moeite die zij gedaan hebben om ons nu weer aan te sluiten i.p.v. vrijdag.
  3. Auteur
    peter
    Datum
    Wederom bedankt dames!!!!!!!!!!!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen