Klacht KPN: Geen internet mogelijk vanaf begin augustus

Klachtnummer
# 76943
Gebruiker
Jaccotimmer1994
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hallo
Vanaf half augustus hebben we geen internet!

we zijn verhuisd en hebben een wijziging ingedient bij de KPN om het abbonement om te zetten naar het nieuwe adres.

Echter is dit een oud huis en het adres is nog niet bekend. Nu is tot onze grote verbazing er nog niks met de melding gedaan die we gedaan hebben.

Omdat het adres niet bestaat word er niks gedaan. Echter bestaat het adres gewoon. er komen pakketjes aan en de post word gewoon bezorgd.

Ook ziet de KPN gewoon dat de glasvezelkabel aan het begin van de straat ligt en dat deze alleen nog naar ons huis moet worden getrokken.

Echter op een of andere manier zit er geen voortgang in de zaak en word er niets aan gedaan.

We zitten nu al 6 weken zonder enige vorm van internet en telefonie!

Wat kan hieraan gedaan worden om zo snel mogelijk te zorgen dat we een internetlijn hebben?

De oplossing

Zo snel mogelijk een internet aansluiting.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Timmer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Jaccotimmer1994
    Datum
    Hallo,Dat is heel mooi,Echter is dit al 3 keer beloofd. en willen we graag dat dit zo snel mogelijk word afgehandeld omdat het uitermate vervelend is dat we geen internet hebben.Kan hier vandaag over worden gebeld?
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Timmer, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen