Klacht KPN: Geen internet/tv/vaste telefoon

Klachtnummer
# 152955
Gebruiker
Frans Sopacua
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 8 januari j.l. viel 's-avonds plots mijn tv uit. Heb een alles in een pakket, dus modem opnieuw resetten. Helaas, er zal een monteur moeten langskomen. In de dagen daarna zijn er nog 3 andere monteurs langs geweest. Resultaat: ingewikkeld probleem, schijnt aan de centrale te liggen. Na heel veel keren bellen met klantenservice (bijna iedereen daar gesproken), blijkt het probleem bij een hogere? afdeling te liggen. Helaas krijg je die afdeling niet te spreken. Uw geval is in behandeling. Het is vandaag 5 februari en alles bij mij thuis doet het nog niet. Ondanks diverse toezeggingen ("binnen 48 uur wordt het opgelost). Mooiste advies was: "U moet maar vaak bellen, opdat u eerder wordt geholpen" w.g. KPN Klantenservice.
Ik had ISDN, maar dat is verouderd en gaat er uit en daar ligt ook een deel van het probleem. Ben alleen bang dat KPN zelf niet weet hoe ze het probleem moeten oplossen. Mijn probleem is in behandeling, alleen wanneer het opgelost is, is voor mij een vraag.

De oplossing

Zo snel mogelijke oplossing en daarbij behorende compensatie.
Het is toch niet meer van deze tijd! Nu al een maand geen vaste telefoon/internet/tv
Vraag me toch af wat er zou gebeuren als de familie Eelco Blok dit zou overkomen?

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Sopacua,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Frans Sopacua
    Datum
    Wat bedoelt u met binnenkort? Er wordt al een maand binnenkort en wat al niet gezegd. Tot op heden is de situatie onveranderd. Ik verzoek u met een concreet antwoord te komen anders hoeft u mij niet te benaderen.

    Vriendelijke groet,

    F. Sopacua
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Sopacua,

    De behandelaar van deze reactie heeft u een e-mail bericht gestuurd omdat het via de telefoon niet lukte.

    Indien u nog vragen heeft kunt u reageren op het e-mail bericht of u kunt de behandelaar van deze reactie rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 22 63.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Sopacua,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen