Klacht KPN: Geen internet/tv/vaste telefoon

Frans Sopacua

Op 8 januari j.l. viel 's-avonds plots mijn tv uit. Heb een alles in een pakket, dus modem opnieuw resetten. Helaas, er zal een monteur moeten langskomen. In de dagen daarna zijn er nog 3 andere monteurs langs geweest. Resultaat: ingewikkeld probleem, schijnt aan de centrale te liggen. Na heel veel keren bellen met klantenservice (bijna iedereen daar gesproken), blijkt het probleem bij een hogere? afdeling te liggen. Helaas krijg je die afdeling niet te spreken. Uw geval is in behandeling. Het is vandaag 5 februari en alles bij mij thuis doet het nog niet. Ondanks diverse toezeggingen ("binnen 48 uur wordt het opgelost). Mooiste advies was: "U moet maar vaak bellen, opdat u eerder wordt geholpen" w.g. KPN Klantenservice.
Ik had ISDN, maar dat is verouderd en gaat er uit en daar ligt ook een deel van het probleem. Ben alleen bang dat KPN zelf niet weet hoe ze het probleem moeten oplossen. Mijn probleem is in behandeling, alleen wanneer het opgelost is, is voor mij een vraag.

Zo snel mogelijke oplossing en daarbij behorende compensatie.
Het is toch niet meer van deze tijd! Nu al een maand geen vaste telefoon/internet/tv
Vraag me toch af wat er zou gebeuren als de familie Eelco Blok dit zou overkomen?

Frans Sopacua
    Wat bedoelt u met binnenkort? Er wordt al een maand binnenkort en wat al niet gezegd. Tot op heden is de situatie onveranderd. Ik verzoek u met een concreet antwoord te komen anders hoeft u mij niet te benaderen.

Vriendelijke groet,

F. Sopacua
    Geachte heer Sopacua,

De behandelaar van deze reactie heeft u een e-mail bericht gestuurd omdat het via de telefoon niet lukte.

Indien u nog vragen heeft kunt u reageren op het e-mail bericht of u kunt de behandelaar van deze reactie rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 22 63.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?