Opgelost door KPN: Geen internet voor de duur van 10 dagen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 154236
Gebruiker
?
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van een klacht over een gammele internet verbinding voor de duur van 10 dagen heb ik een klacht ingediend. Weliswaar is vervolgens door een KPN contact persoon aangeboden mijn contract m.b.t. mobiele telefoon abonnement te verlagen, maar dat was niet bedoelt als goedmakertje voor de ergernis en de kosten die ik gemaakt heb ten tijde van de storing. Nee de echte compensatie zou hierna volgen, want ik heb kosten gemaakt om die periode van enige weken zonder internet te overbruggen. Deze kosten bedragen 399,60 euro en ik wacht nog steeds op de tegemoetkoming van KPN met betrekking tot deze kostenpost.

Vriendelijke groet,

Albert van Brakel

De oplossing

Een redelijke financiele compensatie

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Brakel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ?
    Datum
    Redelijk vergoeding in no-time ontvangen. Deze correcte
    afhandeling van de klacht wordt door mij op prijs gesteld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
?
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen