Klacht KPN: geen internet

Klachtnummer
# 20414
Gebruiker
Anoniem
Datum
6 reacties

Details

De klacht

geen wifi ontvangst op camping Bospark in Ede.heb een jaar abonnement afgesloten maar kan er heel weinig gebruik van maken of het bereik is heel sloom en slecht.

De oplossing

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Nederpelt Lazarom,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Adress en telefoon nr heb ik erbij gezet bij de klachtinformatie,weet niet of het zo voldoende is?
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Nederpelt Lazarom,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  5. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Hoor graag snel van jullie,zou graag snel weer gebruik willen maken van het internet.
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Nederpelt Lazarom,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen