Klacht KPN: geen internet

# 20414
Anoniem

geen wifi ontvangst op camping Bospark in Ede.heb een jaar abonnement afgesloten maar kan er heel weinig gebruik van maken of het bereik is heel sloom en slecht.

KPN
    Geachte heer Nederpelt Lazarom,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Adress en telefoon nr heb ik erbij gezet bij de klachtinformatie,weet niet of het zo voldoende is?
    KPN
    Geachte heer Nederpelt Lazarom,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    Anoniem
    Hoor graag snel van jullie,zou graag snel weer gebruik willen maken van het internet.
    KPN
    Geachte heer Nederpelt Lazarom,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?