Klacht KPN: geen iphone 7 plus geleverd orde helemaal weg bij kpn

Klachtnummer
# 192173
Gebruiker
charissa
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op vrijdag 9 september 2016 heb ik bij KPN Lelystad de Iphone 7 plus gepreorderd, deze zou de week erop op 16 september geleverd worden. Nadat ik op die dag niks ontvangen heb en mijn buurjongen de telefoon 3 dagen na zijn bestelling binnen had terwijl hij het toestel een week later had besteld, heb ik gebeld met KPN. Hun gaven aan dat het met de imei nummers te maken had, en dat ze te weinig geleverd hadden gekregen en dat het vertraging op liep dus apple was schuldig. In de weken erop nog een paar keer contact met KPN gehad en die konden elke keer mijn bestelling zien, tot de laatste die ik aan de telefoon gehad heb. Deze mevrouw gaf aan dat mijn order uit het systeem was en dat ik daarom het toestel nog niet had ontvangen, zij raadde mij aan om even in de winkel te vragen van hoe of wat. In de winkel konden zij ook de order niet meer vinden en konden ook niet met een tegemoetkoming komen want het was niet hun schuld. nu ben ik bijna 2 maanden verder en heb geen toestel ontvangen!

De oplossing

Ik verwacht van KPN een tegemoetkoming. Ik heb nu opnieuw het toestel besteld maar van dat maandbedrag mag best nog wel wat korting op gegeven worden, omdat ik nu 2 maanden heb moeten wachten op het toestel.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Linden,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    charissa
    Datum
    Ik verwacht wel dat jullie er iets mee doen!
    En niet dat je weer van het kastje naar de muur gestuurd wordt
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Linden,

    Uw klacht is nog in behandeling bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 20 93 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen