Klacht KPN: geen iphone 7 plus geleverd orde helemaal weg bij kpn

# 192173
charissa

Op vrijdag 9 september 2016 heb ik bij KPN Lelystad de Iphone 7 plus gepreorderd, deze zou de week erop op 16 september geleverd worden. Nadat ik op die dag niks ontvangen heb en mijn buurjongen de telefoon 3 dagen na zijn bestelling binnen had terwijl hij het toestel een week later had besteld, heb ik gebeld met KPN. Hun gaven aan dat het met de imei nummers te maken had, en dat ze te weinig geleverd hadden gekregen en dat het vertraging op liep dus apple was schuldig. In de weken erop nog een paar keer contact met KPN gehad en die konden elke keer mijn bestelling zien, tot de laatste die ik aan de telefoon gehad heb. Deze mevrouw gaf aan dat mijn order uit het systeem was en dat ik daarom het toestel nog niet had ontvangen, zij raadde mij aan om even in de winkel te vragen van hoe of wat. In de winkel konden zij ook de order niet meer vinden en konden ook niet met een tegemoetkoming komen want het was niet hun schuld. nu ben ik bijna 2 maanden verder en heb geen toestel ontvangen!

Ik verwacht van KPN een tegemoetkoming. Ik heb nu opnieuw het toestel besteld maar van dat maandbedrag mag best nog wel wat korting op gegeven worden, omdat ik nu 2 maanden heb moeten wachten op het toestel.

KPN
    Geachte mevrouw Van der Linden,

KPN Klantenreacties CMT
    charissa
    Ik verwacht wel dat jullie er iets mee doen!
    En niet dat je weer van het kastje naar de muur gestuurd wordt
    KPN
    Geachte mevrouw Van der Linden,

Uw klacht is nog in behandeling bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 20 93 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?