Klacht KPN: Geen korting op verlengen contract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 143589
Gebruiker
Sjtienuh
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik ben al 10 jaar klant bij Hi/KPN, nu heb ik vorige week contact gehad om mijn abonnement te verlengen, helaas werd mij verteld dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Heb nu een abonnement met 2GB internet en 200 minuten bellen en onbeperkt sms voor 18 euro, als ik nu minimaal het zelfde wil kost me dat 30 euro voor1 jaar looptijd, ik wil mijn abonnement ook niet langer vastleggen als dat, heb ook geen interesse in alles in een zodat alles verdubbelt wordt! Ik wil graag dat jullie mij een goed aanbod doen, zodat ik bij het verstrijken van mijn huidige abonnement niet ga overstappen, dat zou voor mij de eerste keer zijn. Voor de rest ben ik namelijk zeer te vreden over mijn mobiele abonnement

Gewenste oplossing

Goed aanbod voor de kosten welke ik nu ook betaal voor het abonnement welke ik vorig jaar heb verlengt en nu ook wil verlengen voor 1jaar
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Stienen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Sjtienuh
    Datum
    Ben gebeld, zou door de afdeling wat hierover gaat terug gebeld worden, ben benieuwd wanneer dit gaat gebeuren. Is alweer een paar dagen geleden
  3. Auteur
    Sjtienuh
    Datum
    ze doen hier echt helemaal niks voor de vaste klant. De vaste klant mag bijna het dubbele gaan betalen, ze hebben geen concurrerende abonnementen meer ten opzichte van de HI abonnementen. Heel slecht dus dat ze niks doen, ben er 10 jaar klant. nu maar wachten totdat ik over kan stappen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen