Klacht KPN: Geen korting op verlengen contract

Sjtienuh

Ik ben al 10 jaar klant bij Hi/KPN, nu heb ik vorige week contact gehad om mijn abonnement te verlengen, helaas werd mij verteld dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Heb nu een abonnement met 2GB internet en 200 minuten bellen en onbeperkt sms voor 18 euro, als ik nu minimaal het zelfde wil kost me dat 30 euro voor1 jaar looptijd, ik wil mijn abonnement ook niet langer vastleggen als dat, heb ook geen interesse in alles in een zodat alles verdubbelt wordt! Ik wil graag dat jullie mij een goed aanbod doen, zodat ik bij het verstrijken van mijn huidige abonnement niet ga overstappen, dat zou voor mij de eerste keer zijn. Voor de rest ben ik namelijk zeer te vreden over mijn mobiele abonnement

Goed aanbod voor de kosten welke ik nu ook betaal voor het abonnement welke ik vorig jaar heb verlengt en nu ook wil verlengen voor 1jaar

KPN
    Geachte heer Stienen,

KPN Klantenreacties CMT
    Sjtienuh
    Ben gebeld, zou door de afdeling wat hierover gaat terug gebeld worden, ben benieuwd wanneer dit gaat gebeuren. Is alweer een paar dagen geleden
    Sjtienuh
    ze doen hier echt helemaal niks voor de vaste klant. De vaste klant mag bijna het dubbele gaan betalen, ze hebben geen concurrerende abonnementen meer ten opzichte van de HI abonnementen. Heel slecht dus dat ze niks doen, ben er 10 jaar klant. nu maar wachten totdat ik over kan stappen.

Ook een klacht indienen over KPN?