Opgelost door KPN: Geen KPN tv op camping

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 620490
Gebruiker
P.H.J. Schiffelers
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een nieuwe Salora tv gekocht, met het besturings systeem Android. Op de camping de app van KPN geïnstalleerd op de tv, maar helaas ik kon niet tv kijken. Kreeg steeds de zelfde fout melding u tv bevindt zich niet in u eigen KPN wifi omgeving. Het rare is dat ik wel met de telefoon tv kan kijken door te streamen, maar met het abonnement van KPN rechtstreeks via de app op de tv kon niet. Als ik op vakantie ben maak ik toch geen gebruik van mijn abonnement op thuis adres wat is het verschil?
Meerdere malen naar de KPN winkel gegaan maar niemand wist een antwoord te geven over dit probleem. Abonnement bij Canaal digitaal afgesloten en hier kon ik wel via de app tv kijken.

Gewenste oplossing

Dat ik en iedereen KPN tv kan kijken via de wifi op de camping zonder digitenne
Geboden oplossing
Heb een eerste reactie gehad met KPN.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Schiffelers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen