Opgelost door KPN: Geen levering glasvezel signaal op adres met huisnummer toevoeging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33366
Gebruiker
gbouw
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 11 juli KPN Glasvezel aangevraagd, benodigde spullen daarvoor inmiddels geleverd gekregen. Afspraak voor oplevering / aansluiting op 12 augustus, sindsdien nog geen levering in verband met storing in aansluitingen met huisnummer toevoeging. Vanaf 12 augustus zonder internet / TV / telefoon. KPN geeft aan dat probleem nog steeds niet is opgelost, maar geeft ook geen uitsluitsel over oplossing.

De oplossing

- zo snel mogelijk aansluiting
- compensatie geleden schade
- indien geen aansluiting binnen 1 week, ontslag van contractverplichtingen

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bouw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    gbouw
    Datum
    Geachte KPN. U heeft zoals beloofd kontakt met mij opgenomen. Echter, er is nog steeds geen oplossing, terwijl die een aantal malen is toegezegd voor vorige week. Nu blijkt er een aanvullend technisch mankement in de telefoonaansluiting te zijn waardoor er nog steeds niet gepatched kan worden. Mijn geduld is op en mijn vertrouwen in KPN verdwenen. Graag snel een passende oplossing.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bouw, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    gbouw
    Datum
    Alle diensten zijn opgeleverd en werken naar behoren. De begeleiding van KPN nadat een officiele klacht was gedeponeerd was zeer goed. De interne communicatie bij KPN tussen planning / customer service en andere afdelingen moet beter kunnen, ik ben zo'n drie keer gebed voor een afspraak tot installatie terwijl het reeds 2 weken goed draait. Echter, KPN heeft het probleem voor mij kundig opgelost en daarmee is voor mij de kous af. Ik maak op dit moment met veel plezier gebruik van KPNglasvezel.
  5. Auteur
    gbouw
    Datum
    Dank aan de klachtenlijn van KPN die het proces goed begeleid heeft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gbouw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen