Klacht KPN: Geen levering van TV, Internet en telefoon

Klachtnummer
# 7304
Gebruiker
Ad Schuurman
Datum
12 reacties

Details

Klacht

Sinds vrijdag 6 juli heb ik geen internet, TV en telefoon meer. Mijn abonnement is door de KPN per abuis ingetrokken. Na 12 telefoongesprekken, twee monteurs is er nog geen schot in de zaak. Er moet een nieuw abonnement, hetgeen nog 20 werkdagen kan duren (als het goed gaat). Ik wordt niet teruggebeld (1 keer wel), men vindt het spijtig, maar "het kan gebeuren"dat je zomaar vijf weken zonder 3 in 1 zit. Een snelle oplossing lijkt niet mogelijk, de diverse afdeling bij KPN kunnen niet met elkaar bellen. Vandaag is mij verzekerd dat ik binnen vijf werkdagen terug gebeld wordt. Aan mijn kant zijn geen fouten of betalingsproblemen.

Gewenste oplossing

Onmiddelijk weer aansluiten van TV, internet en telefoon.

12 reacties

  1. Auteur
    Ad Schuurman
    Datum
    Ik ben op vrijdag 13 juli rond 17.00 gebeld door KPN. Waarschijnlijk wordt ik maaandag 16 juli weer gebeld.
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schuurman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Ad Schuurman
    Datum
    16 juli belt KPN. Is waarschijnlijk een ander abonnement actief op lijn. Moet er eerst af.
    Een ander bedrijf belt en emailt: we komen uw apparatuur ophalen, het abonnement is opgezegd. Maken aantekening dat dat niet nodig is.
    18 jullie 3 telefoontjes naar KPN: men wil 7 augustus aansluiten, een maand na dato. Niet acceptabel: een maand KPN drie maal niets. Ophaalbedrijf is niet te stoppen.
  4. Auteur
    Ad Schuurman
    Datum
    Ik heb nu 16 keer gebeld. KPN afdelingen Storingen, Techniek, Abbonement, Aansluitingen, Klachten en Verzenden kunnen niet met elkaar communiceren en tot een oplossing komen.
  5. Auteur
    Ad Schuurman
    Datum
    Vijf dagen geleden gebeld. Volgens afd Abonnement lag het aan de afdeling Techniek, volgens de afdeling Techniek moest ik bij Abonnementen zijn. En vv.enz. Uiteindelijk beloofde abonnementen tijdelijk een dongel. Nog niets van gezien. Wel een 2e set apparaten gekregen. Ik heb nu alles dubbel. Maar geen internet, TV en telefoon..
  6. Auteur
    Ad Schuurman
    Datum
    Ondertussen weer het ophaalbedrijf op mijn dak, ze willen ophalen. OH, we zitten 2 maal in hun systeem. Nu ook een aantekening in het 2e systeem:niet ophalen. Ondertussen een dongel gehad, prepaid. Na 10 minuten door het 5 eurobudget heen.Dat is dus ook geen tussenoplossing,als ik het echt ga gebrikn, wie betaal dan de aanzienlijkekosten? ONdrtussen 3 en eenhalve week zondertv, telefoon en internet. KPN 3 in 1, het kan gebeuren.
  7. Auteur
    Ad Schuurman
    Datum
    Nu ruim 4 weken zonder tv, internet en telefoon. Vvandaag weer een brief gehad van de kpn dat ze de apparatuur willen ophalen. Ttegelijk staat de belofte dat men morgen die zelfde apparatuur wil aansluiten op een nieuw abonnement. Ook de kpn computers die de brieven sturen communiceren niet met elkaar.
  8. Auteur
    Ad Schuurman
    Datum
    Nu ruim 4 weken zonder tv, internet en telefoon. Vvandaag weer een brief gehad van de kpn dat ze de apparatuur willen ophalen. Ttegelijk staat de belofte dat men morgen die zelfde apparatuur wil aansluiten op een nieuw abonnement. Ook de kpn computers die de brieven sturen communiceren niet met elkaar.
  9. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schuurman,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
  10. Auteur
    Ad Schuurman
    Datum
    Sinds 7 augustus werkt alles weer. Behandelaar belde gister, ik was op vakantie, hij belt vandaag terug. Nu een extra rekening € 57 gekregen, voor activatie, verhuizing, ed. Weer gebeld: KPN medewerker kan in dossiers niet zien dat het KPN fout betreft. € 57 wordt gewoon afgeschreven, einde gesprek.
  11. Auteur
    Ad Schuurman
    Datum
    behandelaar vorige week gesproken. Kwam met redelijke financiele tegemoedkoming. Alles doet het. Behandelaar kan iets oplossen, normale afdelingen in mijn geval nauwelijks. Einde ellende.
  12. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schuurman,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen