Klacht KPN: Geen medewerking om 4 tv ontvangers te plaatsen

Klachtnummer
# 338214
Gebruiker
Riekie44
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het niet mee willen werken om op mijn adres vier tv ontvangers te kunnen instaleren omdat het volgens hun systeem niet kan.
Volgens kpn kunnen er ivm de internet snelheid maar 2 ontvangers aangesloten worden... Ik wil er 4 omdat ze toch niet gelijktijdig gebruikt worden (max. 2 tegelijk) dus en dit zou theoretisch mogelijk zijn...

De oplossing

Ik zou graag zien dat er 4 aansluitingen op mijn adres mogelijk zijn zodat er boven ook tv gekeken kan worden. De 4 tv's worden niet gelijktijdig gebruikt maximaal 2 zoals kan op mijn adres.
Ik snap dat als er meer tegelijk aanstaan de kwalitieit minder kan worden en kpn daar niet garant voor staat.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Cox,


    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Riekie44
    Datum
    Ik wacht in spanning af.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Cox,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 21 88.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen