Klacht KPN: Geen medewerking om 4 tv ontvangers te plaatsen

Riekie44

Het niet mee willen werken om op mijn adres vier tv ontvangers te kunnen instaleren omdat het volgens hun systeem niet kan.
Volgens kpn kunnen er ivm de internet snelheid maar 2 ontvangers aangesloten worden... Ik wil er 4 omdat ze toch niet gelijktijdig gebruikt worden (max. 2 tegelijk) dus en dit zou theoretisch mogelijk zijn...

Ik zou graag zien dat er 4 aansluitingen op mijn adres mogelijk zijn zodat er boven ook tv gekeken kan worden. De 4 tv's worden niet gelijktijdig gebruikt maximaal 2 zoals kan op mijn adres.
Ik snap dat als er meer tegelijk aanstaan de kwalitieit minder kan worden en kpn daar niet garant voor staat.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Cox,

KPN Klantenreacties CMT
    Riekie44
    Ik wacht in spanning af.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Cox,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 21 88.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?