KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door KPN: Geen medewerking verlenen om kosten voor misleidend sms abonnement terug te vorderen.
Details
Klacht
Met HI gebeld over misleiding van mijn zoon door SMS Abonnement. Totale kosten 36 Euro. HI verwijst mij naar bedrijf dat misleidende SMS heeft verstuurd."SMS nu OK naar 9977 voor je voucher. bcooz.com. Quiz abonnement! 4 sm/wk, 12E/wk, info: bcooz.com. stoppen: stuur sms STOP naar 9977, SMS nu OK naar 9977"
Gewenste oplossing
Door de betaling aan deze partij BCOOZ te storneren en terug geven aan hun klant zou de klacht opgelost zijn. Nu zelf een mail gestuurd naar BCOOZ met dringend betalingsverzoek.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.