Opgelost door KPN: Geen medewerking verlenen om kosten voor misleidend sms abonnement terug te vorderen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 98994
Gebruiker
Ferry
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Met HI gebeld over misleiding van mijn zoon door SMS Abonnement. Totale kosten 36 Euro. HI verwijst mij naar bedrijf dat misleidende SMS heeft verstuurd.
"SMS nu OK naar 9977 voor je voucher. bcooz.com. Quiz abonnement! 4 sm/wk, 12E/wk, info: bcooz.com. stoppen: stuur sms STOP naar 9977, SMS nu OK naar 9977"

De oplossing

Door de betaling aan deze partij BCOOZ te storneren en terug geven aan hun klant zou de klacht opgelost zijn. Nu zelf een mail gestuurd naar BCOOZ met dringend betalingsverzoek.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Ferry
    Datum
    Fijn dat jullie mijn klacht in behandeling nemen. Ik wacht uw reactie af.
  2. Auteur
    Ferry
    Datum
    KPN heeft voorgesteld om kosten te delen. Hier kan ik me in vinden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ferry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen