Opgelost door KPN: Geen mobiel abonnement, toch betalen met incassokosten!!!

# 20504
Tiny de Vries

In mei 2012 heb ik een abonnement afgesloten via een telefoonwinkel. Dit is de volgende dag geannuleerd. Later blijkt dat er toch bedragen van mijn rekening worden afgeschreven. Deze storneer ik, ik heb immers geen abonnement. Ik ontvang aanmaningen. Telefoonwinkel belt hierover met KPN en die adviseert afwachten, het wordt opgelost. Krijg aanmelding bij Preventel. Inmiddels ook brief van incassobureau in augustus 2012. Ik zoek het uit. KPN blijkt mij geld teruggestort te hebben. Ik meld dit terug te willen betalen, maar niet de incassokosten. Ik stuur bewijzen en ook dat ik al jaren goedbetalende klant van KPN vast ben. Ik heb gebeld en diverse emails aan het incassobureau gestuurd met verzoek om te antwoorden. 18 januari 2013 (bijna half jaar jater) bericht van incassobureau dat mijn klacht onterecht is en of ik het bedrag binnen een week wil overmaken! Ik heb uit wanhoop maar betaald, want ik wil van die preventel registratie af en wil niet weer een half jaar op antwoord wachten!

KPN
    Geachte mevrouw De Vries,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Tiny de Vries
    Ik heb mijn adresgegevens ingevoerd.
    KPN
    Geachte mevrouw De Vries,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Tiny de Vries
    Ik wacht tot u contact met mij op zult nemen.
    KPN
    Geachte mevrouw De Vries,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Tiny de Vries
    Er heeft inmiddels iemand van KPN contact met mij opgenomen. Ik krijg de incassokosten vergoed en een korting op een nieuw abonnment. Dit moet nog geregeld worden. Ik kom hierop terug.
    Tiny de Vries
    De klacht is helemaal naar tevredenheid afgehandeld.

Tiny de Vries

Ook een klacht indienen over KPN?