Klacht KPN: Geen mobiel netwerk thuis

Klachtnummer
# 123053
Gebruiker
rogier
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb thuis (binnenshuis en buitenshuis) geen bereik en netwerk met mijn mobiele telefoon met KPN abonnement. Na start van een mobiel telefoongesprek (inkomend of uitgaand) kan een gesprek normaal worden gehouden van 10 tot 45 seconden, daarna wordt de kwaliteit zo slecht dat een gesprek niet meer mogelijk is dan wel de verbinding automatisch wordt verbroken. Dit is al geruime tijd het geval!

De oplossing

Ik wil een goede ontvangst/ goed bereik, waardoor ik normaal een telefoongesprek kan voeren binnen- en buitenshuis.
Is er geen goed bereik mogelijk, hoor ik graag wat de mogelijkheden zijn m.b.t. het lopend mobiele contract.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Jacobs,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen