Klacht KPN: Geen moeite voor bestaande klanten

Eefje39

Net gebeld met kpn (persoon kan niet eens fatsoenlijk nederlands) probeer uit te leggen dat ik zie dat er een actie is voor nieuwe klanten 2 WiFi versterkers dus vraag omdat we al lang klant zijn of er ook iets mogelijk is voor bestaande klanten, nee zegt ze, ik zeg dan wil ik het opzeggen en zonder pardon word ik door geschakeld naar de afdeling opzeggen, daar krijg ik wel een vriendelijk dame aan de telefoon maar op geen enkele wijze word er iets nuttigs aangeboden want dat kan ze niet, ik zei nou een vriendin van me heeft dit wel bij jullie gekregen zonder bij te betalen dus leg me dat eens uit, nee dat kan niet zegt ze, waardeloos hoe er zo met bestaande klanten om word gegaan, dus nu maar gaan kijken of ziggo een leuke aanbieding heeft

Dat ze voor ons moeite doen om te kijken of wij ook 1 malig korting of de wifi versterkers krijgen

KPN
    Geachte heer/mevrouw Arndtz,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?