Klacht KPN: geen monteur op afgesproken datum, nu hoge kosten ivm inschakelen experteam

Ella Detmar

Op 25 okt. is bij ons een alles-in-een standaard pakket geinstalleerd. Volgens contract een gratis monteur waar ik een afspraak voor had gemaakt. Op 24 okt. heb ik nog met kpn gebeld omdat ik geen schriftelijke bevestiging had gekregen van de monteurs afspraak. Zij verzekerden mij dat er niets aan de hand was.Op 25 okt geen signaal meer en geen monteur Gebeld met kpn; antwoord, geen monteur ,intern was de afspraak eruit gehaald, er kon wel een nieuwe afspraak gemaakt worden voor in de maand november. Of het experteam bellen, en zelf opdraaien voor de kosten . Dat wij tot die tijd geen telefoon , internet en tv signaal zouden hebben was niet hun probleem. Wij hebben het experteam gebeld, diezelfde dag nog alles opgelost. Na tel. contact met kpn over het verhalen van de kosten, kon ik de factuur opsturen. Daarna alsnog is het antwoord van kpn; , zij hadden aangeboden een nieuwe monteurs afspraak te maken in november en zijn dus niet verantwoordelijk.voor de fout die ze gemaakt hebben.

Ik verwacht dat ik de rekening van het experteam door jullie vergoed krijg, jullie hebben je niet aan de afspraken gehouden.

KPN
    Geachte mevrouw Detmar,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?