Klacht KPN: geen netwerk in de thuissituatie

Klachtnummer
# 47080
Gebruiker
reza5
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds augustus 2013 een abonnement bij KPN met toestel huawei asend p6
En ik heb hem al een keer opgestuurd voor reparatie omdat hij veel te heet werd dat is opgelost kwam door verkeerd software nu heb ik het probleem dat ik merendeel van de dag geen bereik heb thuis of maar 1 streepje als ik aan het bellen wordt hij afgebroken of ze verstaan mij niet dit probleem is ontstaan toen hij zo heet voorheen had ik prima bereik heb hem al in een ander toestel gedaan en dat ging prima. Hopelijk is het snel op te lossen

De oplossing

Dat het probleem opgelost wordt zodat ik zelf weer kan bellen en gebeld worden

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Londen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Londen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT