Klacht KPN: Geen netwerkverbinding in het buitenland

Sandra

Al bijna een maand geen netwerkverbinding in het buitenland. Eerst zou ik worden terug gebeld door de KPN(niet gebeurd). Daarna weer contact opgenomen en ik zou per mail worden geholpen(niet gebeurd). Van de week weer contact gezocht en toen was het advies (ook van Samsung )resetten en of een nieuwe simkaart Allebei gedaan en het probleem nog steeds niet opgelost. Afgelopen maandag weer contact gezocht met KPN, toen was het advies een nieuw abonnement te nemen.(??????). Ook dit gedaan en ik zou er een nieuwe telefoon bij kopen. Wat schetst mijn verbazing, verkeerde telefoon geleverd. Meteen gebeld maar kon op dat moment niet worden opgelost. Ik heb ook de klacht bij KPN willen neerleggen, maar helaas door een technische storing kon ik geen klacht indienen

Zo vlug mogelijk alle problemen oplossen

KPN
    Geachte mevrouw Van de Ven,

KPN Klantenreacties CMT
    Sandra
    KPN Heeft zeker contact opgenomen met mij. Alleen nog niet met het gewenste resultaat. Als je nu een telefoon besteld(geld innen)heb je hem morgen in huis(zelfs op zondag) . Maar als er een telefoon retour wordt gestuurd (door fouten van KPN) en dus geld teruggeven, is er niemand thuis.
    Sandra
    Ze zijn het pakketje met de verkeerde telefoon kwijt. Moet nu een kopie van mijn verzendbewijs doorsturen
    Sandra
    Vandaag zou de kpn mijn nieuwe telefoon afleveren tussen 12.50 uur en 14.50uur. Thuis gebleven op vaderdag om het pakket te willen ontvangen komt er niemand.
    KPN

De behandelaar van deze reactie heeft u vandaag gesproken.

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Sandra
Vandaag contact gehad met KPN. U kunt zien en lezen dat hun vinden dat het is opgelost. Maar hier zijn twee partijen. De andere partij is het er zeker niet mee eens. Zeker omdat er gewoon niet geluisterd wordt. Het is in mijn ogen zeker niet opgelost.

Ook een klacht indienen over KPN?