Klacht KPN: Geen netwerkverbinding in het buitenland

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 452673
Gebruiker
Sandra
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Al bijna een maand geen netwerkverbinding in het buitenland. Eerst zou ik worden terug gebeld door de KPN(niet gebeurd). Daarna weer contact opgenomen en ik zou per mail worden geholpen(niet gebeurd). Van de week weer contact gezocht en toen was het advies (ook van Samsung )resetten en of een nieuwe simkaart Allebei gedaan en het probleem nog steeds niet opgelost. Afgelopen maandag weer contact gezocht met KPN, toen was het advies een nieuw abonnement te nemen.(??????). Ook dit gedaan en ik zou er een nieuwe telefoon bij kopen. Wat schetst mijn verbazing, verkeerde telefoon geleverd. Meteen gebeld maar kon op dat moment niet worden opgelost. Ik heb ook de klacht bij KPN willen neerleggen, maar helaas door een technische storing kon ik geen klacht indienen

De oplossing

Zo vlug mogelijk alle problemen oplossen

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Ven,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Sandra
    Datum
    KPN Heeft zeker contact opgenomen met mij. Alleen nog niet met het gewenste resultaat. Als je nu een telefoon besteld(geld innen)heb je hem morgen in huis(zelfs op zondag) . Maar als er een telefoon retour wordt gestuurd (door fouten van KPN) en dus geld teruggeven, is er niemand thuis.
  3. Auteur
    Sandra
    Datum
    Ze zijn het pakketje met de verkeerde telefoon kwijt. Moet nu een kopie van mijn verzendbewijs doorsturen
  4. Auteur
    Sandra
    Datum
    Vandaag zou de kpn mijn nieuwe telefoon afleveren tussen 12.50 uur en 14.50uur. Thuis gebleven op vaderdag om het pakket te willen ontvangen komt er niemand.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    De behandelaar van deze reactie heeft u vandaag gesproken.

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sandra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag contact gehad met KPN. U kunt zien en lezen dat hun vinden dat het is opgelost. Maar hier zijn twee partijen. De andere partij is het er zeker niet mee eens. Zeker omdat er gewoon niet geluisterd wordt. Het is in mijn ogen zeker niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen