Klacht KPN: Geen ontvangst draadloze verbinding set

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401288
Gebruiker
JJH Heyman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

KPN/Zonneplan. KPN werkt met de DV1200 draadloze verbinding set. Wat blijkt dat als je zonnepanelen hebt de omvormer op het net deze verstoord. Maar dan begint t pas. KPN stelt dat dit komt door de omvormer. Wij kunnen u niet helpen is steevast het antwoord. U moet bij zonneplan zijn.

Feit is dat TV kijken ook niet gaat als de zon allang onder de horizon is, en het buiten zo donker is dat je geen hand voor ogen ziet. Pas in de vroege ochtend uren als de zon weer langzaam begint te klimmen aan de horizon heb je beeld.

Let wel tot circa in de middag (zon op zijn hoogste punt) en pats weg TV beelden.

Tientallen keren gebeld met KPN (wachttijd circa 10 a 16 minuten) tot ik het heb opgegeven en overgestapt ben naar een dongel!

De oplossing

Oplossen of netjes een vaste kabel trekken.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,


    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.



    Met vriendelijke groet,

    KPN Webcare
  2. Auteur
    JJH Heyman
    Datum
    Ik heb al diverse malen contact gehad met de klantenservice en ook via de mail. Er is geen oplossing als toen we hier 5 jaar geleden introkken. Had ik toen maar niet geluisterd naar de monteur, ach meneertje u heeft zeker 70mbit in de keuken (waar t probleem zich voordoet) nu achteraf zit er mee. Kan ik alles openbreken om een lan kabel te gaan trekken. Ik ben er klaar mee. Sorry

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JJH Heyman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kabel trekken door KPN of een andere oplossing zodat wij tv kunnen kijken. Immers 5 jaar gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen