Opgelost door KPN: Geen oplossing bieden voor een probleem dat KPN zelf veroorzaakt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 358500
Gebruiker
E.C. van Gent-plante
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KPN biedt klanten die alle diensten bij KPN afnemen aan onderling MBs te kunnen delen. KPN heeft al een week een storing met deze dienst en meldt op mijn vraag waarom ik geen MB's kan delen doodleuk dat ze een probleem hebben, dat ze niet weten hoe lang het gaat duren voordat het opgelost is, dat ik maar rustig moet wachten en dus geen MB's kan delen. Ik kan ook geen klacht indienen bij KPN: kortom nul op het request. Fijne dienstverlening; je koopt iets, krijgt service beloofd, ze leveren niet en het enige wat je mag doen is wachten tot het KPN belieft.

De oplossing

Als we door een probleem van KPN geen MB's kunnen delen, wil ik dat KPN wil MB's geeft.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Gent-Plante,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.C. van Gent-plante
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen