Opgelost door KPN: Geen Overstap van InternetPlusBellen naar Allesin1(Standaard) en slechte service.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64110
Gebruiker
SpidiF3
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 20 mei jl met verkoper van KPN afgesproken een overstap te maken van InternetPlusBellen naar Allesin1(Standaard) met een aantrekkelijke aanbieding voor FOX en gratis monteur.Deze verkoper had maandag 16 juni 14.30 uur afgesproken voor de gratis installatie via een KPN-Monteur. Tussentijds nog bevestigd met deze verkoper.
Vrije dag genomen en voila geen monteur en geen pakket.
Service dienst KPN gebeld en een gelaten reactie ontvangen
Dit is allemaal terleurstellend.

De oplossing

Vooraf een duidelijk overzicht met een gespecificeerde aanbieding met bedenktijd.
Doordat ik al meer dan 25 jaar klant ben verwacht ik toch wel aantrekkelijke aanbieding.
KPN moet rekenign houden met mensen die alleen gebruikers zijn en niet van alles op de hoogte zijn

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Stouthamer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    SpidiF3
    Datum
    Er is snel na de klacht telefonisch contact geweest en een aanbieding op papier gestuurd die ik nu ga specificeren. Afhankelijk van reviews en de gebruikers zal ik hierop besluiten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SpidiF3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen