Opgelost door KPN: Geen Overstap van InternetPlusBellen naar Allesin1(Standaard) en slechte service.

SpidiF3

Op 20 mei jl met verkoper van KPN afgesproken een overstap te maken van InternetPlusBellen naar Allesin1(Standaard) met een aantrekkelijke aanbieding voor FOX en gratis monteur.Deze verkoper had maandag 16 juni 14.30 uur afgesproken voor de gratis installatie via een KPN-Monteur. Tussentijds nog bevestigd met deze verkoper.
Vrije dag genomen en voila geen monteur en geen pakket.
Service dienst KPN gebeld en een gelaten reactie ontvangen
Dit is allemaal terleurstellend.

Vooraf een duidelijk overzicht met een gespecificeerde aanbieding met bedenktijd.
Doordat ik al meer dan 25 jaar klant ben verwacht ik toch wel aantrekkelijke aanbieding.
KPN moet rekenign houden met mensen die alleen gebruikers zijn en niet van alles op de hoogte zijn

KPN
    Geachte heer Stouthamer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    SpidiF3
    Er is snel na de klacht telefonisch contact geweest en een aanbieding op papier gestuurd die ik nu ga specificeren. Afhankelijk van reviews en de gebruikers zal ik hierop besluiten.

SpidiF3

Ook een klacht indienen over KPN?