Klacht KPN: Geen reactie op klacht. Geen telefonisch contact mogelijk met Klantenservice (1200).

# 61915
Bram

Klacht gemeld bij KPN via Klachtenformulier op website. Daarheen verwezen omdat men er telefonisch niet op in kon gaan vanwege privacy:
"Op 18 mei bericht gekregen dat mijn dataverbruik op 50% stond. Krap 3 uur later op 75% en weer 15 min. later op 100%.
Dit terwijl er geen verbinding mogelijk was. Geen verbinding wel verbruik. Het betreft de locatie Centre Parcs Kempervennen.
2 Vragen:
1. Hoe is het mogelijk, zonder verbinding toch dataverbruik?
2. Slechte dekking wordt door een combinatie van KPN en CP opgelost door weer een betaalde Hotspot aan te bieden?" Ik heb mijn internet maar uitgezet en dus geen gebruik kunnen maken op een locatie waar ik dat wel goed kon gebruiken.
Na 3 volle werkdagen (beloofd 2) gebeld (Hemelvaartsdag). Nu al ruim 30 minuten in de wacht (1200).
Gebruik nu al ruim een week niet mijn mobiele internet omdat ik boven de bundel zou zitten en moet dat nog 2 dagen volhouden voordat mijn nieuwe maandbundel ingaat.
Ik krijg dus gewoon geen contact.

Contact en antwoord op vraag: Verklaring hoe dit mogelijk is.
Direct nieuwe databundel om extra kosten te voorkomen.

KPN
    Geachte heer Deurhof,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Bram
    Binnenkort? Ik wacht al 4 dagen na melding en zit meer dan een week zonder mobiel internet!
    Bram
    Mail met antwoord:"Uit onze gegevens blijkt dat er verbinding is geweest met het internet. Wanneer er kosten vermeldt staan op uw specificatie, zullen wij deze kosten niet weerleggen. Dat wil zeggen dat wij geen verklaring hebben voor dit verbruik, maar helaas ook geen coulance kunnen toekennen.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Uw vraag over HotSpots kunnen wij niet voor u afhandelen. Wij verzoeken u daarom contact op te nemen met de afdeling HotSpots van KPN".
    Kortom: Geen verklaring
    Bram
    Gebeld door mw Beekveld van KPN, die benadrukt nog eens dat zij niets kunnen doen ter verklaring. Kortom: Het kastje en de muur. Ik moet dus maar aannemen dat er data zijn verbruikt als KPN dat zegt. Zeer onbevredigend.
    Bram
    Verder niets meer gehoord. Ik hoop dat de Consumentenbond onderzoekt of dit allemaal legaal is.
    1.KPN kan datarekeningen sturen zonder enige verantwoording.
    2. KPN kan samen met Centre Parks een tijdelijk duur abonement aanbieden waar de dekking te wensen overlaat
    KPN
    Geachte heer Deurhof, Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Dit is onacceptabel.
    KPN doet maar wat met dataregistratie en de klant moet het maar slikken.
    KPN heeft geen landelijke dekking.
    KPN verkoopt samen met Centre Parcs dure Hot-spots in gebieden zonder dekking.
    KPN
    Geachte heer Deurhof, Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Zoals eerder gemeld:
    Geen behoorlijke verklaring van KPN. Het gaat mij niet om geld maar om toekomstige problemen voor mij en anderen te voorkomen. Zeer teleurstellende reactie van KPN. Volgende provider zal een andere worden.

Bram

Ook een klacht indienen over KPN?