Opgelost door KPN: Geen reactie op mijn klachtenbrief 27-8-2015 en 23-9-2015

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130712
Gebruiker
Suz3172
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 27 augustus 2015 een schriftelijke klacht over het elke keer niet berekenen van de welkomstkorting. Elke maand moet ik opnieuw bellen. Dit duurt een half uur. Inmiddels zijn er 3 creditfacturen aangemaakt en voor 2 periodes is nog steeds geen korting berekend. Ik heb tot op heden geen reactie op mijn klachtenbrief ontvangen. Op 23 september 2015 een herinnering gestuurd en nog steeds geen reactie mogen ontvangen.

De oplossing

Reactie op mijn klachtenbrief, welkomstkorting toepassen en goed in het systeem zetten !

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Keller,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Suz3172
    Datum
    Vandaag, 29-9-2015, gebeld door directie klachtafhandeling en naar volle tevredenheid uitgelegd en afgehandeld. Mijn complimenten!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Suz3172
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen