Opgelost door KPN: Geen reactie servicedioenst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 18436
Gebruiker
E. de Tollenaer
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ondanks herhaald verzoek wordt door de servicedienst niet op mijn mails gereageerd.
Het betrof doorschakelen op afstand van mijn telefoon. Van een medewerker kreeg ik aanwijzingen wat te doen. Nadat ik dit gedaan had kwam een reactie van een andere medewerker (Peter Vanknippenberg) dat dit niet mogelijk was. Ik heb per mail meerdere keren om een verklaring gevraagd maar nooit een reactie gekregen.

Gewenste oplossing

Ik wens een reactie op mijn mails en bovendien dat doorschakelen op afstand via mijnkpn ook voor het thuisbellen abonnement mogelijk wordt
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Tollenaer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Tollenaer,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    E. de Tollenaer
    Datum
    Licht hier de beoordeling van de afhandeling toe....

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen