Opgelost door KPN: Geen reactie servicedioenst

E. de Tollenaer

Ondanks herhaald verzoek wordt door de servicedienst niet op mijn mails gereageerd.
Het betrof doorschakelen op afstand van mijn telefoon. Van een medewerker kreeg ik aanwijzingen wat te doen. Nadat ik dit gedaan had kwam een reactie van een andere medewerker (Peter Vanknippenberg) dat dit niet mogelijk was. Ik heb per mail meerdere keren om een verklaring gevraagd maar nooit een reactie gekregen.

Ik wens een reactie op mijn mails en bovendien dat doorschakelen op afstand via mijnkpn ook voor het thuisbellen abonnement mogelijk wordt

KPN
    Geachte heer/mevrouw Tollenaer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Tollenaer,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    E. de Tollenaer
    Licht hier de beoordeling van de afhandeling toe....

Ook een klacht indienen over KPN?