Klacht KPN: Geen service, foutieve informatie verstrekking, system says no dus jou probleem niet ons probleem

Klachtnummer
# 313769
Gebruiker
Zeer ontevrede klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen service, foutieve informatie verstrekking, system says no dus maak van jou probleem niet ons probleem.

De oplossing

Excuses, compensatie, omzetting naar ‘wereld’ abonnement of omzetting naar zakelijk contract

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Vliet,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen