Opgelost door KPN: geen service en niet nakomen van contract door KPN

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 286460
Gebruiker
CAFA
Datum
3 reacties

Details

De klacht

1. tussen 1300-1500 zou voor de zoveelste keer monteur langskomen (nu 27-12-17) is zonder bericht niet verschenen
2. vanaf 3 augustus tot heden is internetsnelheid bijzonder laag, minder dan 10 mb waardoor diverse storingen en traag internet, dit is tot op heden niet opgelost. Het lijkt er op dat ik niet de enige ben wanneer ik diverse sites bekijk.

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Groot,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    CAFA
    Datum
    Graag schriftelijk een reactie.
  3. Auteur
    CAFA
    Datum
    Graag schriftelijk een reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CAFA
Datum
Uiteindelijke oplossing
niet gereageerd, oplossing is dat er ineens wat meer mbps zijn doorgelaten zodat het redelijk in d ebuurt komt van wat geleverd moet worden dus ineens ging dat wel de goed ekant op, en dat zonder reactie dus.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen