Opgelost door KPN: Geen service mobiele telefoon

Marjolein

Op 23 december heeft kpn haar zendmast in ons dorp verwijdert waardoor wij geen service meer hebben en dus geen gebruik meer kunnen maken van mobiele diensten. Wanneer het probleem wordt opgelost weet kpn niet omdat er geen vergunning is voor een nieuwe mast. Bij de klantenservice kom je geen stap verder en wordt je alleen beleeft bevestigd in je klacht maar geen oplossing, ja misschien dat ze achteraf je rekeningen crediteren, misschien! Er schijn verder geen mogelijkheid te zijn een klacht in te dienen. Kpn houdt zich niet aan haar voorwaarden maar per direct mijnabonnement opzeggen schijnt ook niet mogelijk. Ik kan nu dus niet vanuit huis werken en moet bij een andere provider een abonnement nemen met extra kosten maar dat is volgenns kpn mijn probleem. Hoe lang het gaat duren? Geen idee. Ik ben al jaren klant bij kpn maar zodra het kan stap ik over.

Per direct opzeggen abonnement of herstellen bereik

KPN
    Geachte mevrouw Bok,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Bok, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Marjolein
    Snelle reactie van kpn, ditmaal van een persoon die het wel begreep en mijn abonnement heeft stop gezet