Opgelost door KPN: Geen service om de haverklap

Dewii

Ik heb een abonnement lopen bij kpn. Sinds enige maanden verschijnt er om de haver klap "geen service". U begrijpt dat ik op dat moment dus niet bereikbaar ben. Gesprekken worden meteen doorgestuurd naar voicemail. Als ik bel met mensen klink ik als een robot en valt het gesprek weg. Dit is vooral van toepassing in mijn eigen woonplaats. Eerder heb ik een abonnement van hi naar kpn omgezet toen ik mocht verlengen in de hoop dat dit eerdere probleem verholpen was. Dit ging tijdelijk goed tot er een storing aan een zendmast ontstond. We zijn nu reeds een 1.5 maand verder waarvan ik op 4 november kpn op de hoogte heb gesteld dat zij niet voldeden aan hun eigen voorwaarden. Ik heb hun een termijn gegeven van 2 weken. Je begrijpt het is vandaag 27 november en ik heb gevraagd hoe ver ze waren. Als ik geen bericht had verzonden had ik nog geen reactie ontvangen. Kpn geeft aan dat technische dienst mij heeft geprobeerd te bellen, alleen dat lukte niet. Begrijpelijk als je geen bereikt hebt.

Ik heb kpn 4 november op de hoogte gesteld het probleem binnen 2 weken op te lossen. Dit is niet gebeurd, laat staan dat zij zelfstandig eerder contact probeerden op te nemen. Mocht het probleem niet binnen 2 weken opgelost zijn, heb ik verzocht mijn contract te ontbinden. Daar word continue overheen gepraat. U begrijpt ik ben er wel klaar mee nu. Ik wil mijn contract per direct ontbinden/

KPN
    Geachte mevrouw De Graaff,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw De Graaff, Heeft u een ander telefoonnummer waarop u bereikbaar bent? In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 21 37.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Dewii
    Ik ben op dit moment nog aan het werk. Ik zal u na 17.00 terug bellen.
    KPN
    Geachte mevrouw De Graaff, De technische dienst verzoekt nogmaals aan u een ander telefoonnummer door te geven waarop u bereikbaar bent. Tevens een tijdstip van overdag waarop zij u kunnen bereiken.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar (via 070- 343 21 37) of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Dewii
    Ik heb contact gehad met ritchie van de technische dienst. Deze gaf aan dat er geen verbetering of oplossing zou zijn. Ik ben vandaag telefonisch bereikbaar NA 17.00. Gezien er nog contact zou worden opgenomen hoe dit verder word afgehandeld.
    Dewii
    Overigens ben ik zeer tervreden hoe ritchie mij vorige week en deze week te woord heeft gestaan. Ik voelde mij eindelijk serieus genomen omtrent mijn klacht.
    KPN
    Geachte mevrouw De Graaff, In verband met de verdere afhandeling van deze reactie wil de behandelaar van deze reactie graag telefonisch in contact met u komen.Kunt u een telefoonnummer doorgeven en tijdstip voor 17.00 uur doorgeven wanneer u bereikbaar bent. Mogelijk tussen 12.00 en 13.00 uur.U kunt de behandelaar van deze reactie ook rechtstreeks bereiken via telefoonnummer 070-343 21 37.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Dewii
    Zoals ik boven al aangaf, ik ben vandaag te bereiken NA 17.00 op het nummer waar jullie vandaag al 3 keer op hebben gebeld.
    Terwijl er bekend is dat ik voor 9.00 s morgens en na 17.00 daarop ben te bereiken.
    KPN
    Geachte mevrouw De Graaff, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Dewii
    Het contract is ontbonden gezien KPN mij helaas geen verbetering kan beloven.
    Hartelijk dank hiervoor

Ook een klacht indienen over KPN?