Opgelost door KPN: geen service van KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 270299
Gebruiker
A.L.H. Montee
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Haarscheur in sony zx
Toestel nog geen 6 maanden oud en kpn wil het niet onder garantie laten vallen
Toestel altijd in hoesje geen schade muv scheur .toestel was dag voor scheur warm geworden tijden update. kpn/teleplan leverd geen bewijs dat de schade door een val is ontstaan wat volgens het burgerlijk wetboek moet

De oplossing

Passende schade vergoeding voor reparatie en het werk dat ik moet doen om mijn recht te krijgen.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Montee,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Montee,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    A.L.H. Montee
    Datum

    Klacht opgelost naar tevredenheid

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.L.H. Montee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Passende schade vergoeding voor reparatie en het werk dat ik moet doen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen