Klacht KPN: Geen service...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 113891
Gebruiker
KB
Datum
21 reacties

Details

Klacht

Al wekenlang werkt vaste telefonie, wifi en televisie niet goed. Er is een monteur komen doormeten en heeft vastgesteld dat het aan de kabel en het verdeelkastje buiten lag. Dit probleem heeft hij opgelost en daarmee zou het moeten werken. Helaas. Meteen daarna bleek het nog steeds niet opgelost. De monteur die daarna kwam heeft een nieuwe router geplaatst op vrijdag 5 juni en we zouden maandag 8 juni gebeld worden door kpn om te kijken of het probleem intussen wel voorbij was. Wat helaas niet was. Maandagavond nog niets gehoord dus zelf gebeld, het antwoord was dat we ná maandag zouden worden teruggebeld zodat ze het 3 dagen konden doormeten.. Inmiddels is het zaterdag 13 juni (!) en zijn we nog niet terug gebeld. Zelf daarnet de klantenservice gebeld die aangeeft niets te kunnen doen voor ons en ons vraagt morgen of maandag zelf opnieuw contact op te nemen. Het was niet mogelijk om te noteren dat men vanuit Kpn zelf zou bellen, ondanks dat de oorspronkelijke afspraak was.

Gewenste oplossing

Goede service, nakomen van afspraken en oplossing van de storingen door wat nodig is. (Nieuwe router of iets anders)
Tevens een korting op het abonnementsgeld aangezien we niet volledig gebruik kunnen maken van de afgenomen diensten. Overigens is de storing vastgesteld door kpn zelf.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

21 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Bruggen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KB
    Datum
    Er is inderdaad gisteren gebeld maar helaas niet thuis, vandaag zelf teruggebeld maar kpn medewerkster is in bespreking, we wachten nog even af dus. Kan nog niet oordelen over de afhandeling van de klacht.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Bruggen,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KB
    Datum
    Inderdaad nog in onderzoek.. Zelfs na monteur 3, waarna het leek te zijn opgelost, helaas nog steeds dezelfde problemen.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Bruggen,

    De technische dienst heeft het nog in onderzoek. Zodra de behandelaar van deze reactie een terugkoppeling heeft van de technische dienst, zal zij weer contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    KB
    Datum
    Er is veel contact met kpn, hopelijk is nu de oplossing gevonden.
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Bruggen,


    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    KB
    Datum
    Dat contact opnemen zou inderdaad al ook deze week gebeuren... maar is alweer niet zo gegaan. We hebben nog steeds een verstoord wifi signaal maar nu spreken de verschillende mensen van KPN elkaar tegen. Er zou een splitsing zijn van onze kabel in het centrale kastje met een ander huisnummer in de straat wat een mogelijke oorzaak was, maar nu zou dat toch weer niet zijn. Wifi werkt in ieder geval nog steeds niet zoals het hoort. Telefonie en tv gelukkig wel. Maar we zijn er nog niet dus...
  9. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Bruggen,


    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  10. Auteur
    KB
    Datum
    Er is inderdaad weer gebeld, helaas niet thuis. Er wordt echter gezegd dat het probleem is verholpen, de internetverbinding valt nog regelmatig weg dus het probleem is niet volledig opgelost. Graag zien we daar nog wel de oplossing voor.
  11. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Bruggen,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  12. Auteur
    KB
    Datum
    Nog in onderzoek en dus nog niet volledig opgelost. Krijgen wel de volle rekeningen terwijl we nog steeds niet de beloofde diensten krijgen... Ik wil best een bericht sturen naar het genoemde emailadres maar ga er toch eerst van uit dat het opgelost gaat worden via degenen die ons dat beloofd hebben. Vandaar dat deze 'klacht nog open blijft tot er een degelijke oplossing is.
  13. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Bruggen,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  14. Auteur
    KB
    Datum
    Inmiddels een nieuwe experiabox, andere kabels en wifi ontvangst 'omgezet'. Zoals eerder leek het in eerste instantie opelost maar nog steeds hebben we op verschillende plaatsen in huis nog geen wifisignaal. Tv en telefoon nog maar een enkele keer uitgevallen dus het grootste probleem is gelukkig wel verholpen. Vandaag een mail gekregen om het te bespreken.. Zeer benieuwd. Nog steeds in afwachting dus...
  15. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Bruggen,

    De behandelaar van deze reactie heeft u een e-mail bericht gestuurd op 7-9-2015.

    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt haar rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 21 02.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  16. Auteur
    KB
    Datum
    Er is geen voorstel tot afhandeling dus dat kan ik ook niet accepteren! Had ik graag wel gedaan, want ik word er behoorlijk wanhopig van. Maar dan moet het wel opgelost zijn of worden, Morgen komt er alweer een monteur langs (oftewel weer een vrije dag regelen, en al maanden kpn moeten betalen voor eh...in ieder geval totaal niet wat ze beloven; Fatsoenlijk bereik, geen wegvallende telefoonlijnen en wifisignaal... Maar ik probeer nog maar wat hoop te houden op morgen....
  17. Auteur
    KB
    Datum
    Overigens wordt er steeds gezegd dat er contact wordt opgenomen maar dat houdt blijkbaar in dat er een keer gebeld wordt maar wanneer we dan niet kunnen opnemen gezegd wordt dat we zelf contact kunnen opnemen. Dat lukt echter niet, degene die we dan moeten spreken is net niet bereikbaar wanneer wij dat wel zijn. Dat is niet zo vreemd maar wel erg onhandig. Hierdoor wordt nu gesuggereerd dat wij niet reageren op een voorstel wat we dus nooit hebben gekregen..
  18. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Bruggen,

    De behandelaar van deze reactie heeft inmiddels weer contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  19. Auteur
    KB
    Datum
    Er is inmiddels een voorstel gekomen. Het probleem lijkt nog niet volledig opgelost maar wel zo goed mogelijk voor nu. We gaan dan ook akkoord met de afhandeling ervan. Dat het zo ontzettend lang heeft geduurd heb ik al zeer negatief ervaren, evenals de manier waarop er hier gereageerd werd. Wel ben ik enorm blij dat het grootste probleem verholpen is.
  20. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Bruggen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  21. Auteur
    KB
    Datum
    Er staan onwaarheden hier op de site. We hebben maar 1 voorstel gekregen en hoewel de klacht redelijk is afgehandeld wordt er, in tegenstellen tot wat voorgespiegeld wordt, niet gereageerd op een vraag. De klachten waren namelijk weer terug op exact de dag dat de klacht afgehandeld werd. Ik vind het enorm kwalijk dat men niet het fatsoen heeft te reageren wanneer het niet hier openbaar op klachtenkompas wordt gezet. Jammer. Wel ben ik tevreden over de monteurs en de moeite die zij hebben gedaan.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen