Klacht KPN: Geen signaal meer op glasvezelverbinding

Anoniem

Sinds vrijdag 21 december 2012 rond 16:30 is het signaal weggevallen met als gevolg geen internet en geen TV (ook KPN) meer.
Maandag 24 december rond 16:00 uur verschijnt er eindelijk een monteur die niets kan doen en weer binnen 5 minuten weg is. Nu donderdag 27 december nog steeds niets. KPN Helpdesk weet niets kan niets en mag denk ik ook niets doen.
KPN doet eigenlijk helemaal niets en zeker niet qua communicatie. Zeer arrogant zoals dit opgepakt wordt...
Heb natuurlijk iedere dag minstens 1 maal gebeld maar dat lijkt volkomen nutteloos plus dat de verstrekte info niets voorstelt of gewoon misleidend is.
Alle ellende is begonnen nadat ik mijn pakket gewijzigd heb van internet plus telefonie naar internet en interactieve TV. Qua boekhouding ging dat perfect, kreeg in no-time de nieuwe afrekening.
Duurde overigens erg lang voor ik een PIN en een abonneenummer kreeg na meer dan een week bellen. En na meer dan een maand een mailtje met de gewenste gegevens.. (18 december).

SIgnaal weer herstellen !

Anoniem
    Wow... De kabeltjes zijn weer fysiek aangesloten in de centrale .. #KPN hij doet het weer.. raadsel blijft wie die verbindingen dan lostrekt...? KPN...Enig idee?
    Anoniem
    Waar kan ik terecht voor een schadevergoeding of op zijn minst terugstorten van mijn abonneegeld? KPN?? Is er ergens een klachten formulier?
    KPN
    Geachte heer Schut,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    KPN heeft vandaag gereageerd.. ik ben enigzins verbijsterd... men wil best pro-rata de abonnekosten vergeoden en dat is het...
    Er wordt even vergeten dat ik vanaf vrijdag 21-12 t/m donderdag 27-12 11:00 uur geen verbinding heb gehad, let wel! dat is dus een weekend en ook de beide kerstdagen!
    Ik vind niet dat men op deze wijze ermee klaar is. Noem het wat mij betreft immateriele schade!
    Ik eis genoegdoening!
    Anoniem
    KPN heeft weer contact opgenomen en ter compensatie 100 euro gestort op mijn rekening. best wel aardig maar voel me toch niet goed bij dit verhaal. Iemand 6 dagen laten zitten moet en mag niet kunnen anno 2013... Wat Nu?
    KPN
    Geachte heer Schut,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Nogmaals... het is onbegrijpelijk hoe traag en laks er wordt gereageerd. Verder blijkt dat KPN niet weet wat er gebeurt in het glasvezelnetwerk (fysiek) iedereen kan overal bij. Bij de afhandeling moet je echt alles vragen anders krijg je uberhaupt niets. Blijft een zure nasmaak hebben en geeft geen vertrouwen voor de toekomst.

Anoniem

Ook een klacht indienen over KPN?