Opgelost door KPN: Geen spotify code

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46450
Gebruiker
Net
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds begin december wachten wij op de spotify codes. Zie hierover ons klantendossier. Zonder veel woorden vuil te maken, wij willen de codes voor spotify nu eindelijk ontvangen. Zijn aantal toezeggingen gedaan in december. Na contact vanavond met helpdesk, verneem ik dat codes weer opnieuw bij spotify moeten worden aangevraagd en dat wij weer 10 werkdagen moeten wachten. Krijg niet geleverd waarvoor ik betaal.

De oplossing

Graag ontvangen wij nu zo snel mogelijk die codes, dus niet pas over 10 werkdagen. Tevens eenzelfde compensatie zoals in december is toegepast.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Nijboer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Net
    Datum
    Kpn heeft contact gezocht en we hebben de code ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Net
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy