Klacht KPN: Geen techt op zken waar nieuwe klanten wel recht op hebben.

Klachtnummer
# 454186
Gebruiker
CoenVen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben een bestaande klant van KPN al jaren tevreden over hun netwerk. Ik heb er ook mijn GSM data abonnementen lopen tot volle tevredenheid.

Ik was zelf zo tevreden dat ik een upgrade gedaan heb naar een snellere verbinding.

Wat schetst mijn verbazing, je kan bij KPN super Wifi of korting krijgen, dus ik bellen naar KPN klantenservice. Nee meneer u kunt geen aanspraak makrn op de super Wifi of korting. En u kan daar ook geen klacht over indienen of uitspraak over verwachten.

Wel werd mij verteld dat als ik het abonnement op zeg en een nieuw aanvraag ik minstn 4 weken zonder internet zou zitten.

Al met al weer een bikzonder kla t vriendelijk gesprek, ik voel mij als klant behoorlijk genaait.

De oplossing

Ik wil ook super wifi of korting op mij verlenging van mijn abonnement.

Ik wil niet horen wat niet kan, maar graag wat wel kan. Omdat ik al zo lang klant ben bij KPN

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van de Ven,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen