Klacht KPN: Geen telefonie voor al langer dan een maand

erik66

29 April hadden wij KPN doorgegeven dat wij gingen verhuizen in Juni, 25 Mei is dan de glasvezel gelegd in het nieuwe huis. 8 Juni waren wij verhuisd. Daar hebben we alles aangesloten, alles deed het, behalve de telefonie niet. Daarover hebben wij contact opgenomen en werd ons gezegd dat er een systeemfout was. Uiteindelijk zou 18 Juni de aansluiting voor de telefonie voldaan zijn, zonder succes.
Dan hebben wij via de mail en mobiel contact opgenomen met KPN. En werd er weer gezegd dat de telefoonportering mislukt of dat er weer een systeemfout was, of werd er gezegd dat er iemand anders mee bezig was of dat het niet lukte vanuit onze vorige provider te importeren.
Toen werd gezegd door KPN dat wij een nieuwe nummer kregen omdat het niet lukte binnen een dag, maar dat lukte niet. Ook hebben wij de vorige provider gecontacteerd hierover, en hun hebben gezegd dat KPN de aanvraag moest doen, maar KPN zei dat het automatisch gaat
Ook werd ik zomaar weggedrukt door de klantenservice

Dat de telefoon het zo snel mogelijk doet.
Vergoeding voor bellen met mobiel van de kinderen en mijn pre-paid.
Voor de maand Juni geen rekening te hoeven betalen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Jansen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    erik66
    hebben nu al een paar keer en e -mail gestuurd naar de klantenservice van kpn het is geen doen zo niet te antwoorden
    en de klant niet op de hoogte te houden hoe het nu is met de telefonie .maar wel een rekening sturen van 140.70 euro wat dan meteen moet geregeld worden ,zijn de hele tijd beleeft gebleven hebben mee gewerkt voor oplossingen ,tijd er mee in gestopt geduld op gebracht moest maar accepteren dat ik word weggedrukt van een andere medewerker en nu hoor je niets meer ,en bedankt .

Ook een klacht indienen over KPN?