Klacht KPN: Geen telefonie voor al langer dan een maand
Details
Klacht
29 April hadden wij KPN doorgegeven dat wij gingen verhuizen in Juni, 25 Mei is dan de glasvezel gelegd in het nieuwe huis. 8 Juni waren wij verhuisd. Daar hebben we alles aangesloten, alles deed het, behalve de telefonie niet. Daarover hebben wij contact opgenomen en werd ons gezegd dat er een systeemfout was. Uiteindelijk zou 18 Juni de aansluiting voor de telefonie voldaan zijn, zonder succes.Dan hebben wij via de mail en mobiel contact opgenomen met KPN. En werd er weer gezegd dat de telefoonportering mislukt of dat er weer een systeemfout was, of werd er gezegd dat er iemand anders mee bezig was of dat het niet lukte vanuit onze vorige provider te importeren.
Toen werd gezegd door KPN dat wij een nieuwe nummer kregen omdat het niet lukte binnen een dag, maar dat lukte niet. Ook hebben wij de vorige provider gecontacteerd hierover, en hun hebben gezegd dat KPN de aanvraag moest doen, maar KPN zei dat het automatisch gaat
Ook werd ik zomaar weggedrukt door de klantenservice
Gewenste oplossing
Dat de telefoon het zo snel mogelijk doet.Vergoeding voor bellen met mobiel van de kinderen en mijn pre-paid.
Voor de maand Juni geen rekening te hoeven betalen.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.