Klacht KPN: geen telefoon geen draadloos internet tv

Anoniem

na overgang interactief tv geen telefoon meer. Fout KPN. herstel duurt langer dan nieuwe aanvraag. Betekend 2 weken geen telefoon. Verder signaal te zwak zodat er geen draadloze tv verbinding mogelijk is. Nu losse kabel door kamer. Internet signaal ook zwak en soms onvoldiende signaal voor verbinding. Zou ook twee weken duren voor verbetering optreedt. Zou eerst '1 dag zijn. Is dit een klantfocus? Een fout maken is menselijk maar het niet herstellen is onbegrijpelijk

snelle op;lossing problemen signaal en compensatie abonnementsgeld over periode geen telefoon en signaal

KPN
    Geachte heer Van Marle,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Kpn heeft contact opgenomen. Telefonie inmiddels weer aangesloten.
    Begin september wordt er een afspraak gemaakt met monteur om draadloos internet werkend te krijgen. Tevens zal worden besproken de creditering van abonnementsgelden
    KPN
    Geachte heer Van Marle,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?