Klacht KPN: geen telefoon geen draadloos internet tv

Klachtnummer
# 9629
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

na overgang interactief tv geen telefoon meer. Fout KPN. herstel duurt langer dan nieuwe aanvraag. Betekend 2 weken geen telefoon. Verder signaal te zwak zodat er geen draadloze tv verbinding mogelijk is. Nu losse kabel door kamer. Internet signaal ook zwak en soms onvoldiende signaal voor verbinding. Zou ook twee weken duren voor verbetering optreedt. Zou eerst '1 dag zijn. Is dit een klantfocus? Een fout maken is menselijk maar het niet herstellen is onbegrijpelijk

De oplossing

snelle op;lossing problemen signaal en compensatie abonnementsgeld over periode geen telefoon en signaal

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Marle,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Kpn heeft contact opgenomen. Telefonie inmiddels weer aangesloten.
    Begin september wordt er een afspraak gemaakt met monteur om draadloos internet werkend te krijgen. Tevens zal worden besproken de creditering van abonnementsgelden
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Marle,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen