Klacht KPN: Geen telefoon in de winkel

Klachtnummer
# 276472
Gebruiker
P.M.A. Gerritsen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds maandag geen telefoon voor de winkel. Nieuw modem KPN geïnstalleerd, werkt de telefoon niet. KPN gebeld. Kunnen niet eerder dan 17 oktober????!!! Wat een service pech voor je winkel. Is van de gekke.

De oplossing

Simpel: een werkende telefoon. Is dat te veel gevraagd voor een winkel?

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Gerritsen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    P.M.A. Gerritsen
    Datum
    Sorry medewerkers van KPN. Mijn dochter met haar winkel al een week zonder telefoon te laten zitten vind ik te triest voor woorden. betreft tel. 0172508444
    Ook mijn dochter in Koudekerk gaat binnenkort verhuizen en zij heeft mij gevraagd of ik haar Internet, televisie en telefoon wil regelen. Ik weet nog niet welk advies ik haar moet geven of welke provider.
    Mijn vertrouwen in KPN is de afgelopen jaren tot het nulpunt gezakt.
    Jammer.
    met vriendelijke groet,
    Paul Gerritsen,
    0172-506105
    Tel 0613945018.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen