Opgelost door KPN: Geen telefoon/ internet / tv

angry Opgelost
Gummi bear

Zins 02 december 2022 ( volgens KPN 20:32 ) 10:30 geen internet en of tv verbinding in de straat. Vandaag nog een keer gebeld met KPN en kreeg als antwoord “U moet er maar mee doen” en we hebben het probleem morgen uiterlijk 18 uur opgelost, alleen dit zijden ze maandag, dinsdag, woensdag en dus nu ook op donderdag 08 december.

Dat het nu snel opgelost wordt.
Eindelijk op 13 december 2022 hebben we in de straat weer internet! Dit heeft naar mijn inzicht voor een bedrijf als KPN te lang geduurd, dit waarschijnlijk om dat het bedrijf te groot / te log is, om dat alles via een onderaannemer moet gebeuren, deze zegt op zijn buurt, ik heb alleen een bon om 15 meter grond kabel te vervangen op dit stuk, maar niet voor het stuk 100 meter verderop! Laat KPN maar een nieuwe order maken, hier door wordt de klant gelang aan het lijntje gehouden.

KPN

Het betreft wel een dienstgenerieke verstoring waaraan gewerkt wordt. Zodra er meer bekend is wordt u verder geïnformeerd.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?