Opgelost door KPN: Geen telefoon/ internet / tv

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 634776
Gebruiker
Gummi bear
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zins 02 december 2022 ( volgens KPN 20:32 ) 10:30 geen internet en of tv verbinding in de straat. Vandaag nog een keer gebeld met KPN en kreeg als antwoord “U moet er maar mee doen” en we hebben het probleem morgen uiterlijk 18 uur opgelost, alleen dit zijden ze maandag, dinsdag, woensdag en dus nu ook op donderdag 08 december.

Gewenste oplossing

Dat het nu snel opgelost wordt.
Geboden oplossing
Eindelijk op 13 december 2022 hebben we in de straat weer internet! Dit heeft naar mijn inzicht voor een bedrijf als KPN te lang geduurd, dit waarschijnlijk om dat het bedrijf te groot / te log is, om dat alles via een onderaannemer moet gebeuren, deze zegt op zijn buurt, ik heb alleen een bon om 15 meter grond kabel te vervangen op dit stuk, maar niet voor het stuk 100 meter verderop! Laat KPN maar een nieuwe order maken, hier door wordt de klant gelang aan het lijntje gehouden.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
    Het betreft wel een dienstgenerieke verstoring waaraan gewerkt wordt. Zodra er meer bekend is wordt u verder geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen