Klacht KPN: geen telefoon verbinding

Klachtnummer
# 151392
Gebruiker
zorgdame
Datum
1 reactie

Details

De klacht

klacht
ThuisBellen
Installeren
December 2015 verhuizing doorgegeven zou gebeuren op 9 januari 2016. Oude adres koperdraad nieuwe adres glasvezels. We moesten wachten op signaal kastje 18 januari geleverd met monteur kon het niet aansluiten want er was geen signaal. Tot nu toe 16 uur in de wacht hebben gestaan vanaf 18 januari tot 29 januari nog steeds geen telefoon gaat om dame van 86 jaar die zorgalarm nodig heeft. Onder tussen 6 keer van mijn werk weg geroepen omdat monteur aan de deur stond nog steeds geen telefoon. 25 januari hebben ze het ge√ęscaleerd zoals hun het noemen beloofd dat het in 24 uur is opgelost maar het is nu 29 januari vrijdag 15.00 uur hang al weer 27 minuten in de wacht maar nog steeds geen telefoon. Mijn gevoel zegt dat ik deze week weer geen telefoon heb.

De oplossing

telefoon

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Schellens,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen