Opgelost door KPN: geen telefoon

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 524958
Gebruiker
fred
Datum
4 reacties

Details

De klacht

begin februari een verhuisbericht doorgegeven voor glasvezel tv internet en telefonie. (voor mijn ouders beide 85 jaar)
na 3 weken eindelijk een monteur geweest en kon niets voor ons betekenen heeft toen maar analoog aangesloten konden ze in iedergeval tv en internet gebruiken.
2 weken later komt weer een monteur langs wil dan nu eindelijk glasvezel aansluiten dat was dus gisteren !!
nu hebben mij ouders wel internet en tv MAAR GEEN TELEFOON !!!!! hoe kan in godsnaam kpn zulke mensen op leeftijd zonder telefoon laten zitten deze mensen zijn aangewezen op de telefoon .er zijn metingen verricht naar het modem maar het modem schijnt dus niet aangesloten te zijn strontziek wordt ik hier van betalen mag je maar service krijg je er niet voor terug.
ik wil vandaag nog dat mijn ouders hun telefoon weer kunnen gebruiken anders stel ik KPN hoofdelijk aansprakelijk als er iets gebeurt met mijn ouders.
mvg Fred

De oplossing

telefoon aansluiten uitzoeken waarom geen telefonie

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Firing,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    fred
    Datum
    niet binnenkort maar VANDAAG graag met een oplossing komen.
    anders ga ik verregaande stappen ondernemen.
    u blijft in gebreke u levert niet de diensten.
    en mijn ouders zijn aangewezen op de telefoon !!!!!!!!!!!!!
  3. Auteur
    fred
    Datum
    Stelletje prutsers zijn het bij kpn kunnen nog niet eens binnen 48 uur een telefoon aansluiten .
    Een een woord belachelijk.
    KPN zou zich eens achter de oren moeten krabben wat hier fout gaat aan dienstverlening.
    Oudere mensen hebben geen mobiele telefoon maar zijn aangewezen op vaste telefonie.
    En daar trekken ze zich daar niets van aan
    Dit is geen overmacht maar gewoon verzaken en niets oplossen.
    Niemand weet iets en schuiven alles maar door op de software .
    Wat heb je dan aan zo'n klanten service.
    Een bak ellende waar je tegen aanloopt en niemand luistert of doet wat.
    maar bij betalingen staan ze voor aan !!



  4. Auteur
    fred
    Datum
    Na weer 2x een half uur met klantenservice in conclaaf geweest en weer belofte gedaan dat ik email krijg weer niets.
    Kpn klantenservice deugt van geen kant.
    Waneer krijgen mijn ouders hun VASTE TELEFOONLIJN terug.?????

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fred
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen