Opgelost door KPN: geen telefoon
Details
De klacht
begin februari een verhuisbericht doorgegeven voor glasvezel tv internet en telefonie. (voor mijn ouders beide 85 jaar)na 3 weken eindelijk een monteur geweest en kon niets voor ons betekenen heeft toen maar analoog aangesloten konden ze in iedergeval tv en internet gebruiken.
2 weken later komt weer een monteur langs wil dan nu eindelijk glasvezel aansluiten dat was dus gisteren !!
nu hebben mij ouders wel internet en tv MAAR GEEN TELEFOON !!!!! hoe kan in godsnaam kpn zulke mensen op leeftijd zonder telefoon laten zitten deze mensen zijn aangewezen op de telefoon .er zijn metingen verricht naar het modem maar het modem schijnt dus niet aangesloten te zijn strontziek wordt ik hier van betalen mag je maar service krijg je er niet voor terug.
ik wil vandaag nog dat mijn ouders hun telefoon weer kunnen gebruiken anders stel ik KPN hoofdelijk aansprakelijk als er iets gebeurt met mijn ouders.
mvg Fred
De oplossing
telefoon aansluiten uitzoeken waarom geen telefonieUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.