Opgelost door KPN: Geen televisie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 457360
Gebruiker
Wanhopigedochter
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb al vanaf zondagnacht 02.00 uur geen televisie meer. Ik heb maandag mbv internet geprobeerd mijn probleem zelf op te lossen. Dit lukte niet. Daarna twee keer gebeld met KPN om nogmaals te proberen het probleem op te lossen. Dit lukte ook niet. Er zou een monteur moeten komen, maar dit kon ook niet. Ik zou gebeld worden door een monteur om te proberen erachter te komen waar het probleem ligt.
Het is nu woensdagmiddag half 6 en ik heb nog geen contact met KPN gehad. Te triest voor woorden. Al meer dan 35 jaar klant op 3 verschillende adressen en zo wordt je behandeld. Hoeveel moeite kost het om op te bellen???????????????????? Dat lukt dus ook niet.............
Wat lukt er wel bij KPN? Geld innen............voor niet geleverde diensten.

De oplossing

Zorgen dat mijn probleem wordt opgelost, te beginnen bij het beloofde telefoontje.....................

3 reacties

  1. Auteur
    Wanhopigedochter
    Datum
    Het is nu donderdag bijna half 6, net weer gebeld met KPN. Er is nog geen monteur die contact heeft opgenomen en ze kunnen ook niet zeggen wanneer dit gaat gebeuren. Ik kan ook nog zelf naar een KPN winkel gaan (is ook niet om de hoek) om mijn draadloze set te laten checken, maar verder word ik niet geholpen. Dit is de service van de KPN....geen service dus.
    Ik moet hieronder invullen wat ik verwacht van KPN....de 2 keuzes sluiten niet aan op wat ik wil. Ik kies voor nieuwe reactie, maar ik heb nog geen oude reactie.................
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Vos,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw De Vos,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wanhopigedochter
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is voor nu opgelost. Mochten er eventueel weer problemen optreden (wat ik niet hoop), kan ik persoonlijk contact opnemen met de bemiddelaar. Ik heb zijn telefoonnummer. Ik ben zeer blij dat het zo goed is opgelost. Ik vind het alleen jammer dat KPN niet gewoon standaard zijn klachten goed oplost. Als je belt, kunnen de personen aan de telefoon helemaal niets voor je betekenen. Ik moet mijn klacht op deze website plaatsen om een reactie te krijgen van KPN en dat vind ik toch wel heel triest.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen