Klacht KPN: geen tot slecht bereik geen internet

Klachtnummer
# 34963
Gebruiker
jeroen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben aan het werk op kettingdreef in Prinsenbeek sinds maart ik ben niet tot nouwelijks voor mijn klanten te bereiken.

oplossing (mast plaatsen of abonnement opzeggen)

De oplossing

van contract af met nummerbehoud of een goede verbinding

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer leyendeckers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jeroen
    Datum
    ik heb nog geen inhoudelijke reactie gehad alleen dat ze contact met me opnemen
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Leyendeckers, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?